Nya telefontider från den 1 januari

För att det ska bli enklare för dig som hyresgäst att komma i kontakt med oss på Ebo samt för att förbättra kvaliteten på det arbete vi utför inför vi En väg in dvs. ett telefonnummer oavsett ärende.

Via telefonnummer 0413 – 59 94 00 kommer du till vår växel där du blir vidarekopplad till rätt person.

I samband med denna förändring kommer även nya telefontider införas. Genom att införa telefontider för de medarbetare som ofta är upptagna i möten är ambitionen att det ska bli lättare för dig att nå den du söker.

– Utifrån den feedback vi får från våra hyresgäster så kunde vi se att vi behövde se över våra telefontider. För även om vi så klart vill ha generösa tider så är de som ska svara i telefon ibland upptagna i möten som gör att de inte alltid kan svara. Genom att vi nu gör denna förändring hoppas vi det ska bli lättare att komma i kontakt med oss förklarar Niklas Helgesson, fastighetschef.

Följande telefontider gäller från och med 1 januari

Växel 8:00–16:30
Kundvärdar 10:00–12:00
Felanmälan (fastighetsskötare) 7:00–9:00
Övrig personal 8:00–16:30

Felanmälan

Felanmälan kan du göra via webben dygnet runt. Behöver du göra felanmälan via telefon kan du göra detta vardagar mellan 7:00 och 9:00 på telefonnummer 0413 – 59 94 00.
Du blir då direkt kopplad till en av Ebos fastighetsskötare som tar emot ditt ärende.

Akuta ärenden

Akuta ärenden under arbetstid hänvisas till växeln för att bli kopplade till respektive fastighetsskötare - akuta ärenden utanför arbetstid hänvisas likt tidigare till Securitas på telefon 010-47 05 155.

 


  • eslövs bostads ab
  • |
  • Box 225, 241 23 Eslöv
  • |
  • Besöksadress: Repslagaregatan 2
  • |
  • Tel: 0413 - 59 94 00
  • |
  • Fax: 0413 - 176 67